15-07-2020

Snoezelen en Corona

Snoezelen en Corona. Nabijheid en Afstand. Corona en snoezelen zijn maar moeilijk te verenigen. Tijdens het snoezelen volg je als begeleider de client. De begeleider creeert de optimale...

Snoezelbus gaat binnenkort weer rijden!

We zijn blij te kunnen melden dat we weer langzaam aan het opstarten zijn met de Snoezelbus. We zijn wel voorzichtig en doen er alles aan om veilig te kunnen snoezelen. Zo snoezelen we bijvoorbeeld nog met minder deelnemers tegelijk , poetsen en ventileren extra tussendoor. Meer informatie vindt u op onze nieuwspagina.

We verheugen ons er op u weer te ontmoeten in de Snoezelbus!

Welkom bij de Snoezelbus

Stichting de Snoezelbus beheert een stadsbus welke is omgebouwd tot een volwaardige snoezelruimte. Uniek is dat snoezelen voor het eerst naar de mensen toe gebracht kan worden. Geen stress van een reis, gewoon de voordeur uit en de bus in.

Zowel particulieren als instellingen kunnen de bus reserveren voor een uur,dagdeel of dag. Meer informatie vindt u op de andere pagina's van deze website.

Ontspannen

De wereld om ons heen is complexer dan ooit. Dagelijks moeten we veel keuzes maken. Ontspannen is een voorwaarde om daarin een gezonde balans te vinden. De gangbare activiteiten als sporten, naar de bioscoop gaan enzovoort zijn niet voor iedereen de juiste uitlaatklep. Snoezelen kan wel die ontspanning geven en heeft een positief effect op stemming en gedrag waardoor het bijdraagt aan kwaliteit van leven.

foto : Pascal Fielmich

foto: Pascal Fielmich