13-02-2017

Afscheid Plona Schoordijk

Onverwacht moesten we afscheid nemen van ons bestuurslid Plona Schoordijk.

Fijn je ontmoet te hebben Bedankt lieve Plona

Snoezelen in Rijswijk

Nadat we met elkaar even hebben moeten zoeken naar een geschikte parkeerplek voor de bus konden we om kwart over tien beginnen. Hand in hand kwamen de tweejarigen in kleine groepjes naar de Snoezelbus. De schelpentuin bleek een bijzonder dagverblijf. Waar we bij andere bezoeken nog wel eens kinderen troffen voor wie een bezoekje wel erg spannend was, bleken deze dreumessen welliswaar vol verwondering maar met vertrouwen binnen te komen. Leuk om te zien hoe de een meteen op onderzoek uit gaat waar de andere even wat tijd nodig heeft. Van de oudere kinderen wilde er een ook graag nog even rijden met de bus tijdens het snoezelen.Jammer maar dat is natuurlijk niet mogelijk. Het lichtspel met de grote knoppen was favoriet en niet te vergeten onze poes Annabel die reageert als je haar aait.Een leuk bezoek om het jaar mee af te sluiten.