13-02-2017

Afscheid Plona Schoordijk

Onverwacht moesten we afscheid nemen van ons bestuurslid Plona Schoordijk.

Fijn je ontmoet te hebben Bedankt lieve Plona

Snoezelen in Rucphen met Stichting "Het Raakt U "

Voor ons de derde keer dat we daar aan mee mochten doen. Na een koude start was het toch weer heerlijk toeven in het brabantse land. De zon scheen ook deze keer al hadden we het kacheltje om bij te verwarmen wel nodig. Het was een drukke dag, 80 kinderen genoten van het skieen in de ski-dome, het belevingstheater, de klankschalen en natuurlijk van het snoezelen in onze bus. Het ontwikkelingniveau van de kinderen liep sterk uiteen . Leuk om te merken dat een ieder op zijn eigen manier kon genieten van de elementen in de Snoezelbus. Waar de een genoot van het zelf kunnen bedienen van het plafondlichtspel had de ander genoeg aan de trillingen van het muziektherapie-waterbed. Een leuke dag met maar 1 minpuntje...... de file terug naar huis.

Meer informatie over Stichting Het Raakt U kunt u vinden op www.hetraaktu.nl