19-11-2018

Epilepsiefonds wordt Koninklijk ter gelegenheid van hun 125-jarig bestaan

Houten, 2 november 2018

Epilepsiefonds ontvangt het predicaat Koninklijk ter gelegenheid van het 125-jarig bestaan

Voor het Epilepsiefonds staat dit jaar in het...

Onze Snoezelprijzen:

Per uur: € 98,00 ( per februari 2015 is onze uurprijs aangepast )
Stichting de Snoezelbus is BTW vrijgesteld.

Voor epilepsiepatiënten worden de snoezeluren gesponsord door het  Epilepsie Fonds. Deze klanten kunnen we daarom een korting op de uurprijs aanbieden.

De snoezelprijzen zijn exclusief reiskosten.We zijn ivm de hoge dieselprijs helaas genoodzaakt een dieseltoeslag in rekening te brengen.

U kunt een offerte aanvragen voor het snoezelen tijdens speciale gelegenheden/evenementen!

Aanmelden kan:

Bereikbaarheid van uw locatie.

De Snoezelbus komt graag op uw locatie snoezelen. Dankzij zijn formaat is het heel goed mogelijk om met meerdere mensen tegelijk te snoezelen. Belangrijk is wel dat u van te voren met ons meedenkt over de bereikbaarheid van uw locatie. De Snoezelbus heeft een grote parkeerplaats, formaat stadsbus nodig. Ook de wegen hier naar toe (en weer terug) zijn belangrijk.Smalle wegen en korte bochten zijn voor onze bus niet te berijden.Onze bus is minder wendbaar dan een grote vrachtauto. Dit heeft te maken met de as-ophanging van een bus.
De afgelopen jaren zien we steeds meer slecht geparkeerde auto's, paaltjes en borden in de buitenomgeving verschijnen. Dat geldt voor woonwijken maar ook voor instellingsterreinen. Er wordt soms geen rekening gehouden met grote voertuigen.

Vaak is er wel een alternatieve route te vinden en soms is een alternatieve parkeerplaats nodig. Heel af en toe blijkt het echt niet mogelijk om de bus in en uit uw wijk te rijden. Mocht dit zo zijn dan zijn we genoodzaakt om 50% van de factuur aan u door te berekenen.

Door van te voren aandacht te besteden aan de bereikbaarheid van uw locatie hopen we dit te voorkomen en kunnen uw clienten heerijk snoezelen in de Snoezelbus.